Drömmar.

I natt hade jag en väldigt läskig och hemsk dröm.
Jag drömde att det var typ som nått läger för barn, både jag och Therese var på detta läger
(något yngre än vi är dock). Och det visade sig att det spökade på det här lägret.
Alla fick olika rum att sova i, antingen själv eller med en förälder. Precis när allt läskigt
började blev jag alla barn och sov i alla rum :P En läskig sak efter den andra hände..
T.ex. man fick se vad som hänt med andra som sovit i det där rummet. En fick hälsenorna
avskurna.. Alla (jag) försökte väcka sina föräldrar, och dom som var själv sprang för livet till lägerledaren :P
Sen kommer jag inte ihåg så mycket mer, haha. Men den var läskig iaf. för mig, som är så
mörkrädd som man kan bli ;) Jag hatar den där känslan av att bli förföljd, eller det känns som
nån står och kollar på en. Jag kan t.o.m få den känslan när jag ska gå på toa på natten här hos Pär,
även fast toalettdörren är några meter ifrån sängen.
Och jag kommer ihåg när jag var liten och hade varit hos momma och lekt med simone, denise
eller amanda och skulle gå hem sedan när det var kolsvart ute. Fy fan vilken panik jag hade då,
jag sprang hela vägen hem och oftast hade mamma och pappa redan gått och lagt sig så dörren
var låst. Så då fick jag ännu mer panik att jag måsta skynda mig att få upp dörren.
Näe, fy fan.. Mörker tycker jag inte om.  Jaja..


Nu är sommarn faktiskt slut, och det har varit den sämsta sommaren nånsin. Skit väder nästan hela sommarn, har varit på stranden 3 ggr, badat 2. Sen har jag inte gjort nått speciellt, bara lega hemma och dega. Näe, nu längtar jag tills nästa sommar och den ska bli bra, med mycket sol!
Det var mycket roligare när man var liten.. Man sprang naken på stranden och lekte och hade kul :P det kan man ju inte göra nu. Det var mycket roligare att bada då med. Kommer ihåg min simring med kalle anka huvud, haha. Therese hade Musse pigg och simone hade en krokodil om jag inte minns helt fel :P
Sen gick vi jämt och tog ett kvällsdopp, helst när det blåste mycket så det var stora vågor. Sedan gick vi hem till momma o moffan och värmde oss och kollade på "deep blue sea", jag undrar hur många gånger vi sett den filmen nu :D

Aja, nu ska jag gå och tvätta. En lite rolig sak, jag tappade bort min puma tröja för ett tag sen. Letade överallt men hittade den inte. Sedan skulle jag tvätta några tröjor åt Pär och när jag letade dom hittade jag min tröja under hans jobbar kläder :D Så nu är jag glad att jag hittat den! :)

Adios !

Kommentarer
Postat av: Simone

Haha, ja just det, krokodilen! Ja, jag saknar också Deep Blue Sea-tiden! :)

2007-08-28 @ 18:14:03

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0