Håriga kvinnor.

Ja, igår när jag inte kunde somna så låg jag och kollade på tv.
Då var det ett program som handlade om håriga kvinnor. Att man skulle vara stolt över sitt hår.
Först tyckte jag också det var lite snuskigt, hår under armarna, på benen och som stack fram
vid trosan :P Lite äckligt tycker jag att det är.. Jag skulle inte låta allt växa fritt iaf.
Aja.. det var iaf. en tjej som skulle göra en modeshow med underkläder som var gjort av människohår.
Så hon letade modeller som ville låta sitt hår växa. Men hon hittade inga så hon ställde upp i radio.
Då var det en kille som ringde in och sa "Att låta håret växa är ohygieniskt och fult"
Då vart jag arg. På tjejer är det ohygieniskt och fult med hår, men killar kan ha hur mycket som helst.
Isf. måste tjejer vara mycket mer hygienisk (tjejer som tar bort sitt hår dvs) än killar.
Så jag tycker den där mannen gjorde bort sig lite och sa praktiskt taget att han var äckligare än tjejer..

Jaja.. idag har jag pratat med Elina. Gud vad jag saknar den jäntan! :) Träffs på måndag, och jag tror vi kommer ha mycket att prata om. Blir nog en pizza med hon, bea och karro! :D som vanligt!

Kommentarer
Postat av: Simone

Men "Hej jag gillar att skriva i min blogg-Not!" Hahaha, har kollat förut också men möts bara av övertexten "Håriga Kvinnor" Hahaha

2007-09-19 @ 16:13:04
Postat av: eelin:)

finblogg(a)

allt bra elr?:D

2010-03-24 @ 18:59:22
URL: http://photobaby.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0