Julmat upp i halsen

Nu har min älskling gått iväg till bergegårn.. och jag kan inte följa med.
Brukar jämt bli på dåligt humör när han ska dit och jag inte kan följa med.
Men idag tror jag att jag är för trött för det :P Jag har laddat upp med
one tree hill sen kommer jag nog somna direkt när jag lägger mig ner :P

Iallafall så har vi varit hos mormor och morfar och ätit idag. Och jag är redan
less på julmaten.. Usch! Ska till farmor i morron också.
Men momma och moffan måste vara dom roligaste människorna i världen :D
Så virrig och rolig.
Sippa kommer och snor åt sig en kött bit från buffébordet.
Någon (Denise??) - Men dumma hund!
Moffan - Njaa.. hon är väl smart tycker jag. Det är väl vi som är dum.
Haha.. Det är mycket roligare om man vet hur dom är :D
Åsså i slutet när vi var påväg att åka hem.
Mormor- Nääe!! Nu har jag ju glömt att knäppa kort! ojojoj !! näee!
haha.. ja härligare folk får man leta efter.
"Snart får vi börja använda haklappar, som dom på gamlingarna på hemmet.."
HAHA

Ja! HEJ!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0