Krönika

Ja, nu är äntligen krönikan klar till svenskan, han nyss skickat den till kicki. 2 st blev det tillochmed :P men men..
Har även laddat hem Amanda jenssen - hallelujah och my song. :D Dom bästa låtarna! Så nu blir det väl att lyssna sönder dom som jag gjort med Fergie - big girls don't cry och Clumsy :)

Ska snart åka till sundsvall (IGEN) med mamma :) Ska handla den sista julklappen. Hoppas bara therese har köpt till mamma och pappa nu då.
Nästa år måste jag börja spara tidigare.. Har måsta tagit ut en tusing från mitt "sparkonto" nu :/ :P Men det får väl vara så på jul, då ska man vara generös.
Haha.. Jag och Pär har även fått vårat första gemesamma julkort! :D Från lilla farmor :) gulltant!


Jag har även bestämt mig för att inte följa med till italien, det känner mig faktiskt riktigt lättad :)


Aja.. nu ska jag gå och leka med dom söta katterna lite innan vi åker :) HEj då!!

Kommentarer
Postat av: Therese

vi fick oxå ett julkort =) haha
Men när får jag pengar av dig då?
(295:-)

2007-12-19 @ 21:25:43
URL: http://theresesilen.blogg.se
Postat av: Nathalie

Ja, jag tog ut pengar igår så du kan få dom när du vill :)

2007-12-20 @ 09:48:28

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0