Stadsbesök

Ja, i tisdags åkte jag mamma och therese till sundsvall för att handla lite julklappar :)
Det blev inte så mycket julklappshandlande för mig, bara till Therese.
Sedan tiggde vi åt oss julklappar åt oss själva av mamma :D
Sedan fick jag en jacka, som inte alls var nå varm :/ Iskall!! men men..
Jaja.. Kul att veta allt man ska få i julklapp :P Men men..  Åkte även in till birsta och kollade
men där var det inte mycket.. När vi skulle gå och leta efter therese på ÖB höll
jag allvarligt på att dö! Fötterna höll på att rammla av.. :P Men sedan var det äntligen
dax att åka hem. Och när jag kommer hem möts jag av en glad Pär som står i duschen! :D
Helt omedvetande om att han hade något bus för sig stoppar jag in huvet genom dörren och
säger hej, han svarar med att ta fram duschen och duschar ner mig så jag blev dyngsur! :P
haha.. Han är för underbar! :) Jaja..


Klev upp halv sex idag när Pär åkte till jobbet, stressade för att jag inte hittade nå kläder att ha.
Sedan kommer jag på att vi inte har någon KuHi idag. Så jag hade kunnat sova en timme längre!
Sedan går jag ut till 8 bussen.. Therese kommer också. Står och väntar i evigheter kändes det som.
Sen säger busschaffören som kör 33:an att den nyss hade åkt från sundsvall för det hade varit nån
olycka eller nå?! Tänk om man hade vetat det innan man hade klivit upp, då hade jag kunnat sova
2 timmar till. Jaja.. Jag följde med Therese hem och drack glögg ist :)

Och vart faan är du elina?? :P har inte hört nått från dig sen i måndags?!

Adios!

Kommentarer
Postat av: Simone

Ja! Jag väntade på 7 bussen jag också! Den kom typ efter en halvtimme! >:O

2007-11-29 @ 18:07:31

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0