Underbara helg ! :)

Den här helgen har varit mycket härlig! :)
Det började på fredan, då lagade jag och Pär god mat och sedan blev det mys framför teven
med godis + cider/öl :P Vi kollade på boston tea party :D Det var roligt tycker jag.. ojoj, dom
är för härlig dom där filurerna. Allt dom kommer på!? ojoj. Jaja.. Sedan vart det bara sängen.
På lördan vart det också matlagning + dricka. Sedan ett mysigt bad med tända ljus och också
den kvällen cider/öl. Det var bara champangen som saknades. Mycket mycket mysigt.. Jao..
sedan vart det humor med AFV och ännu mer drickandes. Letade fest.. Tänkte gå över till min
broder där han och veronica var men det vart inte så?! Linus kom en sväng och pratade på som
aldrig förr :P Sen efter att han hade gått tror jag både jag och Pär var mycket trött så vi gick och la
oss ist. Och idag har det blivit vänner maraton :P Legat i sängen och degat hela dan :)
En helt underbar helg med världens underbaraste Pär! Det kan inte bli mycket bättre än så <3


Även att jag och Pär har bestämt att vi ska ut och springa nån kväll per vecka :) Det tycker jag var
en mycket bra ide. Har velat börja springa nu jättelänge men har aldrig haft nån att springa med
och jag vill inte springa själv. Så det blir perfekt det. :) Får bort lite av sötsakerna som det har
blivit alldeles för mycket av på den senaste tiden.. :P

Hej hej !

Kommentarer
Postat av: Therese

ja det var väl på tiden för ett nytt inlägg!
men det man vill är väl att springa just själv =P

2007-10-15 @ 08:48:41
URL: http://theresesilen.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0