Helg

Nu har jag fått ett uppdrag av Eva. Jag ska se till så Elina kommer till skolan varje dag! :D haha.
Och det kunde ju ha börjat bättre.
Hade bild först, Elina hade sovit över. Karro kom aldrig nångång.. Trodde jag skulle bli själv och
övergiven men Karro kom flåsandes efter ett tag. :P Sedan åkte vi ner på stan. Hem till Elina.
Åt upp hennes kakor och mackor :) Hon gjorde sig i ordning sedan åkte vi tillbaka till skolan för att
ha idrott.
Sedan åkte jag hem. Städade lite och gick och handlade.
Sedan drog Pär iväg till Linus och jag la mig och kollade på Talang som jag hade glömt bort att det
var. Såg bara den sista halvtimmen dock. Och den halvtimmen tyckte jag inte att jag såg några talanger
iaf. Pär kom hem nästan på engång. Kollade på vänner och somnade.
Nu är han ute och åker fyrhjulig. Och jag ska ta en storstädning!
Jag blir på städhumör av programet "Rent hus" För jag vill inte att det ska se ut så här om ett tag.
Aja.. Sedan ikväll ska vi äta go mat och dricka vin! Myyys ! =)

ha det bra!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0