Nyttig

Har träffat folk jag inte träffat på länge den senaste tiden nu. =)
Träffade Amandis förra veckan och det känns som evigheter sen sist jag såg henne.
Sedan igår träffade jag Tess på bussen =) Började prata om allt mellan himmel och jord.
Bland annat att vi vill komma i fort till sommarn. Senare på dagen stötte vi på varandra
på bussen igen :) Då frågade hon om jag ville följa med och springa sedan på kvällen.
Och jag som har letat någon att springa med, sa ja! Så vi sprang och sprang :P
Svetten bara rann! Sedan bestämde vi att vi ska börja springa 3 gånger i veckan.
Tisdag, Onsdag och söndag =) Så det känns bra.
Igår sprang jag och Elina runt i hudik och försökte få tag på sommarjobb. men vi är
ju helt försent ute :/ Så det blir nog till att börja spara fram till sommarn.
Sen idag gick jag ner på stan ist. för att ta bussen, duktig! =) Sen sprang vi runt hudik
igen för mer jakt av sommarjobb. Men det är fullt överallt så jag blir nog utan!
Och alla som känner mig vet nog att jag går och småäter nästan hela tiden.
Men nu har jag börjat småäta nyttigt, nämligen morötter =) Hade glömt hur gott det faktiskt är =)

Imorron blir det först mentorsamtal sedan stan med mamma och övningsköra lite men
även tigga åt mig födelsedagspresenter och en jacka! :D haha

Men nu ska jag gå och klä på mig lite sedan bär det av ut och springa igen sen hem ta en
bra lång dusch och sedan krypa ner och mysa med Pär! =) <3


Ha det bra!


Kommentarer
Postat av: Therese

fråga på campingen då...
eller stjärnan... =)

2008-04-17 @ 11:54:57
URL: http://theresesilen.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0