Värme

Ja, idag for jag in till skolan för att ha en timmes PA. Gjorde klart vårat miniprojekt.
Sedan hade jag körlektion kl. 9.50 med Rolf =)
Det gick bra, än en gång fick jag en applåd när jag klarade det på egenhand. haha
Fast jag höll på att köra på en annan bil. Men det var inte mitt fel! Lär dig högerregeln, kärring! :D
Men annars gick det bra. Gjorde även lite teori efteråt.
Sedan sprang jag iväg till bussen. Kom till gnarp, mamma hämtade upp mig, vi köpte korv och åkte till sundsvall på jakt på en jacka.
Gick först i stan. Hittade ett par varsina solglasögon. jag hittade även ett linne (Födelsedagspresent)
Sedan fick jag ett par skor, också födelsedagspresent=)
 Men igen jacka.. Vi får till birsta. Mitt humör sjönk fort. Jag blev sur, det fanns inga jackor nånstans!! Är det rätt modell är det fel färg är det rätt färg är det fel modell. Jag blev surare än surast! Och mamma fick såklart ta smällen, Förlåt! =) men det är så jävla irriterande att inte hitta det man ska. så jag får väl gå runt i min vinterjacka eller för korta skinnjacka då. Iaf. vart jag så sur att jag tog skorna på engång! =) Dom var mycket finare i stan, hade velat haft vita egentligen tror jag. men men.. Det går väl med svarta också =)

image4

Om en timme ungefär ska jag äntligen ut och springa igen!
Simone och Tess också! Wohoo!

Aja!

Morsning goodbye!

Kommentarer
Postat av: Therese

Mhä varför hälsade ni inte på mig då?????????
Men sånna där skor köper du jämt,
alla ser lika dana ut, tråkiga... =P

2008-04-23 @ 21:02:39
URL: http://theresesilen.blogg.se
Postat av: Nathalie

Vi gick förbi men såg dig inte. Sen hade vi inte så mycket tid heller. Jaha? Vilka andra skor har jag köpt som ser ut sådär då?

2008-04-24 @ 05:47:16

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0