BARN

Jag är så jävla sugen på en liten bebis nu! Haha! :D När man ser alla som fått så söta ungar. Och jag som är barngalen! I lördags satt jag, Pär och Jimmie och pratade om just barn. Ännu mer längtan.. När man ser/läser om alla andras barn. Ännu mer längtan. Jag har tom. bestämt vad mitt barn ska heta, om det blir en flicka dvs. =)
Men men.. Det lär ju dröja ett tag innan det blir nått sånt!

JAG VILL HA MER SOMMAR !!! =/ Just nu är det bara regn och mulet man vaknar upp till! Förut när man var liten så var det ju sommar mycket längre. När man hade börjat i skolan kunde man fortfarande gå på stranden och bada. Men det är väl slut på sånna somrar nu tänker jag.. =/



Sen har jag blivit övertygad om att jag ska färga hela underhåret! :P Hoppas det blir bra!

Kommentarer
Postat av: ANNA KÄLLMAN

vad ska barnet heta? ;) Jag tror alla tjejer får en längtan efter barn, vissa tidigt andra lite senare! BRA håret ditt blir nog kanon!!

2008-08-13 @ 15:08:12
URL: http://mintradera.blogg.se/
Postat av: Therese

namnet?

2008-08-13 @ 21:43:31
URL: http://theresesilen.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0