BRA ELLER DÅLIG NYHET?

Idag när jag kom hem berättade Pär en väldigt stor (tycker jag) nyhet!
Blev först förvirrad sedan glad för hans skull sedan känndes det helt tomt?!
Hur ska jag klara mig ?
Överdriver säkert som vanligt, men det känns väldigt lessamt, vi har inte varit ifrån varandra mer än dom timmarna han är på jobbet/jag är på skolan på hur länge som helst nu!
Det finns ju två alternativ, och jag vet vad jag önskar att han väljer. Men det är ändå hans val och det kommer jag att stödja, vad han än väljer. Men helst av allt vill jag ju ha kvar han är hos mig =)
Men allt som allt är jag glad för hans skull, det var ju det här han ville =) <3

Det går inte att beskriva hur mycket jag Älskar den karln. Du är helt enkelt bäst <3 

Kommentarer
Postat av: Therese

men hallå nu blev jag så nyfiken så jag döööör!

kan du berätta sen eller?

2008-08-05 @ 18:25:01
URL: http://theresesilen.blogg.se/
Postat av: ANNA KÄLLMAN

precis, berätta då !!

2008-08-05 @ 21:06:46
URL: http://mintradera.blogg.se/
Postat av: Simone

Ja, säg då =)

2008-08-06 @ 16:26:59

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0