DRÖM

I natt drömde jag nått hemskt! Jag, simone och moffan(??) skulle tatuera oss :P Och tatueraren var pappa. Dom hade kommit på ett nytt sätt att tatuera på; Med en penna. Som inte skulle göra ont. Jag satt länge och funderade på vad jag skulle tatuera. Och vart vettskrämt efter att ha hört moffan skrika när dom tatuera han.
Men så hittade jag en liten textrad jag ville ha på fotleden. Men jag ville ha i en fin skrivstil. Och jag kunde itne skriva så fint. Då skrev tjejen som hjälpte till och pappa började tatuera. (innan jag ens sett hur det blev) Och när jag kollade ner hade hon skrivit med stora bokstäver och det var skitfult!! Jag fick panik och tänkte att detta måste jag dras med hela livet!! Det var så jävla fult !
Undra vad detta betyder, kanske att jag inte ska tatuera mig?! Ja, jag har faktiskt inga planer på det! Ska jag nånsin göra det ska jag göra en tatuering som betyder nånting viktigt. Inte bara för att göra en..


Over and out!

Kommentarer
Postat av: Simone

Hahaha, moffan då ;)

Skaru kräftfiska idag då?

2008-08-22 @ 16:00:10

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0