HÖST?

Är sommarn slut nu? Om man kollar hur vädret ska bli dom närmaste dagarna så ser man regn och kallt.
Är det allt? Får vi ingen mer underbar skön varm sol. Ska det bli höst nu? Fan va trist!
Just nu är det ju storm ute.. Jag vill ha mer sommar!



Jag har haft lite konstiga drömmar på senaste tiden. Som t.ex. att Therese skulle gifta sig och jag var bröllopsfixaren :D
Iaf. så var inte allt klart och brölloppet var om bara någon timme. Jag måsta hitta ett par skridskor, för brudparet skulle åka skridskor ist. för "första dansen". haha. Jag vet inte vem det var hon skulle gifta sig med för Andreas var med mig och Pär och samlade in det sista som fattades. vi var ute i skogen och plockade blommor som skulle dit. Ojoj :)
sedan drömde jag även att jag fick barn. Först fick jag en pojke men drömmen ändrades plötsligt och då var det en flicka! haha. jag vill ha en flicka! =)
Senast i natt drömde jag att jag och Pär var på nån sluskfest. Sedan kom Britta dit (fast det var inte britta) och hon och jag åkte hem hit och pratade tills jag fick ett telefonsamtal av Pär. han sa ingenting, bara mummlade. så britta skjutsade dit mig och där satt han klappkanon. Han var helt borta, och jag var flyförbannad! haha. Bredvid han satt Linus och jag gav han en ond blick! Hahaha! Sen kommer jag inte ihåg så mycket mer =)
En natt hade vi vänner på och jag drömmde om människor som sa exakt samma repliker som sägs i dom avsnitten. Det tycker jag var lite fränt :P Låg och sov men hörde ändå vad dom sa på nå vis =)

Aja! Nu ska jag fortsätta med städningen!

Adios !

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0