INGET FÖR MIG

Jag kollade på supersize vs superskinny förut och när dom bytte diet fick en av dom "skräpmat".
Hon vägrade äta det för att det var för billigt. ?! Hon gick jämt på fina resturanger och var noga med vad hon åt.
Herregud! Alla måste väl gilla skräpmat. Egentligen förstår jag inte varför det heter skräpmat. Bättre mat finns ju inte. ;)
Jag absolut hatar sånna som är "fin i kanten". Okej, kanske inte alla men dom flesta.
Har även läst "blondinbella"s blogg nu och jag tror nog hon är precis en sån människa jag inte tål. Puta med läpparna på varje kort och skriver jämt om hur bra hon är och vilket bra liv hon har. Ja, det kanske hon har men det låter som om resten av sverige har världens sämsta liv mot för henne.
Jag bor i en liten håla och är inte trådsmal, jag älskar skräpmat och är inte rädd för att gå ut i myskläder. Och jag kan säga att jag trivs jävligt bra med mitt liv. tror inte hennes liv är ett dugg bättre..
Sedan andra saker som stör mig; hennes pojkvän skaffade också blogg och satt där ganska ofta. Då skrev hon "tänk om hans blogg blir större än min. tänk om han inte har tid att göra te innan jag ska lägga mig"
Herregud! Gör ditt jävla te själv! Bortskämd är nog rätt ord för henne. Hon hade även tankar om att bli stadsminister. Ja, lycka till är allt jag har att säga.
Näe, blondinbella är en stor tönt i mina ögon.

Så, nu har jag sagt mitt! :P

Kommentarer
Postat av: ANNA KÄLLMAN

hahaha jag håller med dig =) =)

2008-08-05 @ 21:05:53
URL: http://mintradera.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0