LESS LESS LESS

Aah! Dammsugade nyss och jag hatar damsugaren! Jävla klump! Den kan inte ens rulla på hjulen verkar det som för det går så jävla trögt. Sen ramlar den omkull(??) hela tiden så man får släpa den jävlen fram! Är så less nu! Är verkligen inte på städhumör! Jag som tänkte torka golven och dammtorka också men näe, nu har den jävla dammsugaren förstört mitt humör! Jag hatar den så jävla mycket! Hade jag haft några pengar och inte varit helt jävla pank så hade jag slängt den jäveln åt helvete och köpt mig en ny, en behändigare!

Kommentarer
Postat av: ANNA KÄLLMAN

ojojoj här har vi samma problem som mig!! Du har säkert samma idiotiska damsugar jävel som vi!! en röd liten jävel ?? Den välter hela tiden!

2008-08-18 @ 15:18:49
URL: http://mintradera.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0