MARKNAD

Igår for jag och Pär på marknaden i sundsvall =) Men det vart ett kort besök. Det var så mycket folk så vi for till Birsta ist =)
Först åkte vi på Rusta. Men hittade inte så mycket där utan åkte till ÖB ist =) Köpte billig mat och mycket gotta! Sedan åkte vi och köpte mat på max, Mmmums! Gick lite på Jula och expert sedan åkte vi hem. Vi var båda ganska så trötta så det vart ett liten tupplur. En liten var det.. Nån som ringde hela tiden så då vaknade man och var pigg igen.
Resten av kvällen blev det godis, chips och mys med Vänner.
Sedan skulle jag ju åka och hämta Therese i hudik kl. 2. Så jag försökte hålla mig vaken. Vart riktigt sugen på att sova när Pär låg bredvid och sov så gott :P Men kollade på nån tråkig dokumentär om Madonna och lekte med datorn, så jag somnade inte :)
Sen skulle jag åka. Tänkte att jag tankar innan jag åker för säkerhetsskull, så jag åkte på Q8. Då fick jag inte på hellyset! - Va faan?! Vad ska jag göra nu då? haha. Om man tröck "spaken" mot sig så vart det hellyse, men så fort man släppte den slogs det av. Jaha?! Inte kan jag fråga Pär heller för han ligger och sover med telefon på ljudlös. Så jag fick plocka fram instruktionsboken! hahaha. Så tillslut fick jag på det. Kännde mig som världens dummaste människa som inte ens kan få på hellyset :P Men antagligen så fanns det två sätt att ha halvljus på och det måste vara på rätt!? aja.. Jag kände mig som ett fån iaf.
Sedan åker jag iväg och det börjar bli immigt på rutan. Jaha, då ska jag häva på fläkten. Då har han ju en sterio som fälls ut och blockerar knapparna så jag ser inte vad det är jag ändrar. och inte hittar jag av-knappen på stereon heller. Så jag får liksom huka mig ner och försöka se. Så där kommer jag mitt på E4 i 60! haha. Det var tur att det var helt dött på vägen.
Och om ni inte förstog det så lånade jag Pärs bil :P Tänkte det var bäst så man inte får nå mer fyllefolk med sig som ska ha skjuts!

Men men, det kanske blir marknaden idag med. Vi tänkte haka på Therese och Andreas om dom åker lämplig tid så Päran hinner fixa det där med båten innan.
Aja!

Hej!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0