NEGATIV

Ja, okej. Jag var bra negativ i förra inlägget. Men jag antar att jag är en tråkig människa då, eller?! Nej! :P Haha.
Iaf. så har jag inte lust att åka tillbaka till skolan överhuvudtaget nu! Jävla surkärring!! Jag har alltid tyckt om dig men nu fick du mig att hata dig! Så jävla irriterad, bara för att ni kommer på så jävla tråkiga saker att göra och ni tar för givet att alla vill följa med. Kan du få in i ditt huvve att man kan ha planerat nånting annat ?????
Jag tror Simone vet vem jag menar iaf! haha. Jag har alltid försvarat denna kvinna när Simone är arg på henne, men nu jävlar! hahaha.
-Vilken tid ska ni dit då ?
- klockan fem.
- Ja, men då kan ju han hämta dig innan och sedan skjutsa tillbaka dig efteråt.
Lyssnar inte så mycket på vad hon säger för jag vill inte följa med och jag ska inte följa med.
Sedan kom jag på vad hon sa. VAA? Näe! Det kanske han inte alls kan!!
Fy fan, 2 dagar och redan less. Toppen...

Iaf. så har jag sovit ut idag =) Sköönt ! Ska ladda inför måndan nu. Hoppas vi fått skåp då bara och jag hoppas jag har lika tur som förra året och får överskåp! :P ge underskåpen till dom korta människorna som har kortare väg ner till golvet! haha.
Även att det inte finns nån teaterklass detta år. Då blir det ännu mindre teater att kolla på ju.. Får hoppas på att musikarna har ännu mera konsärer (ja, jag kan inte stava till det) ist.

Är även hungrig som en gnu ! Och det finns nada att äta. =/ Ska handla idag dock, men just nu är det tomt på mat.
Kanske Therese behöver nån hjälp idag också ? :) Igår kännde jag mig bara ivägen när jag var där. Tror det enda jag gjode var att skruva bort ett kontaktuttag som pappa redan halvt hade skruvat bort. Haha.
Men kanske åker dit och ser hur långt dom kommit med tapetseringen annars =)

Nu ska jag leta mat !

Bye !

Kommentarer
Postat av: Simone

Hahaha, ja jag vet vem du menar ;) HAha! Skåpen!

Vad sorgligt att det inte blir några teater ettor iår.

2008-08-27 @ 11:33:57
URL: http://simoned.blogg.se/
Postat av: Therese

konsert

2008-08-27 @ 12:40:02
URL: http://theresesilen.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0