OMGJORT

Idag bad min käre vän Elina mig att göra om hennes bloggdesign. Varför hon frågar mig vet jag inte? :P
Jag är inte så bra, men jag gjorde mitt bästa, sen får vi se vad hon tycker om det :)
Hon ska, eller har nog nu, även gjort en tattoo ! =) Är nyfiken på hur den ser ut! Skulle också vilja ha en tatuering. Men bara en liten åsså ska den betyda nånting. Inte bara göra för att göras :)
Ska höra med hon sen om det gjorde ont, och om hon grinade mycket. hahaha =)


www.elinabrandtskott.blogg.se


 

Kommentarer
Postat av: Elina

Meen du,grina ingenting kan jag säga dig! Gjorde inte så ont som jag trodde att de skulle göra.och den blev skit bra.Totalt jätte nöjd! Tack för omgörningen av bloggen...de enda jag vill ändra är bilden.Ser faktist ut som en padda på det där,haha!puss puss

2008-08-15 @ 10:18:52

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0