STÄDTIME

Igår åkte jag och mamma till sundsvall på jakt på en 20-års present åt Amandis.
Hittade ingenting åt henne i stan, men jag hittade två tröjor, och mamma ett par shorts =)
Iaf. så åkte vi in till birsta och gick på ikea. Jag hittade en stor glasvas och en lång "blomma" ?!
Hittade present åt amanda också tillslut.
När jag kom hem ordnade jag vasen och hävde i "blommorna", jag vet inte om det heter blomma men aja..


Sedan åkte jag och Pär ner till sörfjärn och jag passade på att ta med mig sand och plockade lite stenar och pinnar =)
När vi kom hem blev jag på städhumör! Ville ha det mysigt och fint! Gjorde om lite saker och städade hela köket! Det är riktigt kul när man får sånna ryck tycker jag =) Tänkte visa lite före och efter -bilder på de saker jag gjorde om =)

Före/Efter


Före/efter


Före/Efter


Före/Efter

Tack och hej!

Kommentarer
Postat av: ANNA KÄLLMAN

MEEEEN så fint!! Du är riktigt duktig, du verkar vara en liten hemma fru du, precis som jag ;)

2008-08-07 @ 18:23:36
URL: http://mintradera.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0