SWEET DREAMS ?

Dröm nr. 1
I natt har jag drömt två drömmar som jag kommer ihåg =)
Den första var att jag och mamma åkte och handlade med pappas Buick. När vi kom ut från affären såg vi att ena fönsterrutan var sönderslagen! Vi rusade dit och insåg att vi hade blivit rånad :P
Jag letade efter min väska. Hittade inte den och blev helt hysterisk! (jag har allt i min väska) Jag skrek att allt var borta, min plånbok med kort, leg, körkort! Mamma försökte lugna ner mig och sa att det går ju faktiskt att fixa nya.
Iaf. åkte vi hem och då körde vi en buss helt plötsligt?! och skulle lämna av den på campingen. Sedan såg vi tjuvarna där (hur vi visste att det var dom det har jag ingen aning om). Jag går iaf fram och säger att jag vill ha mina saker tillbaka! Dom ger tillbaka min plånbok.. -Men väskan? vart är väskan?? dom sa att dom inte hade sett nån väska, att plånboken låg på sätet.
vi gick hem och jag kännde på mig att dom ljög. Jag gick tillbaka och frågade en av dom om dom hade min väska, nej sa han.
Hittade sedan ett helt lager med väskor som dom hade samlat på sig och jag fick tillbaka min väska! =)

Dröm nr. 2
Therese och jag har beställt klipptid i harmånger. Men inser att det är inte dom som brukar klippa där som är där. Jag blir lite nervös eftersom jag alltid klippt mig hos dom.
Det blir min tur att sätta sig i stolen. Therese bredvid.. och i denna dröm har jag knall röd/orange hår och Therese har världens fulaste hockeyfrilla! haha.
Iaf. så börjar hon färga (utan att jag sagt vilken färg jag vill ha) och smetar det över hela ansiktet (det som jag är rädd för att få färgfläckar i hela ansiktet). Sedan kommer det världens deprimeraste man och börjar klippa. Han klipper bara rakt. Jag förklarar att jag vill ha uppklippt och en snelugg. han ropar på en annan tjej som får göra det, eftersom han inte kunde. Hon börjar klippa. det slutar med att jag får en kort hellugg och håret går inte ens till axlarna. Jag blev arg och sa att jag inte tänker betala för det där! jag sa faktiskt att jag ville ha snelugg. Dom förnekar det och jag går iväg!
Drömmen slutar med att det var någon som vart missnöjd som brännde ner hela frisörhuset!

Ja, det känns ju riktigt bra att drömma en sån dröm när man snart ska till frissan. Det ser inte bra ut! :P


Nu ska jag gå och äta lite frukost sedan ska jag åka ner till sörfjärn och hälsa på lite =)

Ciao!

Kommentarer
Postat av: Simone

Maha! Jag hade också knäppdrömmar inatt! (har skrivit på bloggen) ;D

2008-08-14 @ 10:39:35
URL: http://simoned.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0