THE DAYS OF OUR LIFES

Jag vet att jag är en nörd, men jag har fastnat för "Våra bästa år".
Det enda jag tycker är negativt är att dom har bytt ut Belle och att det går så jädrans segt. Fast egentligen är det bra för då gör det inte så mycket om man missar ett avsnitt. Det kommer i vågor. Ibland följde jag det varje dag, ibland avskydde jag det! För många år sedan kollade man på det på sommaren när man inte hade något annat för sig. Sedan när skolan började slutade man kolla. Nästa sommar började man kolla igen och man förstog fortfarande vad som hade hänt om man tänkte efter lite. Så segt går det.
Nu har ju Shawn hamnat på sjukhus och kan såklart inte berätta vad som hänt! Undra hur många veckor och avsnitt han kommer ligga där då.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0