BERGEGÅRN

Ja, det vart bergegårn i lördags. Jag tänkte ta det lungt
och inte dricka så mycket. Men det gick som det gick..
Anders och Peter kom hit iaf. Satt här och tjattra (haha) ett tag sedan åkte vi.
Fan, det finns inte så mycket att säga :P Dom sålde
iaf. korv när kvällen var slut. Jag vet inte hur många jag och Pär
köpte! haha =) Göött!
När vi skulle gå hem så regnade det ju. Jag vet inte hur många gånger
vi ramlade. Det var glashalt!! Dyngsur var man när vi kom hem.
Joo..
På söndagen mådde man ju som man förtjänade! Det var just därför jag inte ville
dricka så mycket. Men men.. :P
Hela dan i sängen och mycket onyttigt.

Jag slog även vad med Pär! haha. Att på långfredan ska det bli tjejerna mot killarna.
Och dom som får mest fisk vinner :) Who's with me ??? :D Simone, Therese???
Jag känner mig redan slagen!
Om jag vinner ska Pär diska i en månad. Om han vinner ska jag ta en snus och ha den
inne i en timme!
Blä! jag vill inte förlora! haha. Det låter väl som ingenting för er som snusar men fy fan!
Jag kommer ju spy! haha. Elina blir nog nöjd iaf. Hon har försökt få i mig en snus lite då och då! haha
Men det är bara det att jag har aldrig anglat, och jag har ingen aning om hur man gör.
Men aja..

Lite bilder:
Jag har tagit fram ljusstakar och satt upp nya gardiner =)




Haha, den här bilden ser så rolig ut! Typ "Men lilla gubben, hur mår du??"
haha

Ha det bra!

Kommentarer
Postat av: Therese

HAHA till sista bilden! Men hallå långfredan som i påsk??? det är ju år o dar dit..ja jag är med om jag inte ska jobba då... åh fy, jag har tagit en snus en gång i mitt liv... fy fan jag mådde så jävla dåligt! fast då hade jag druckit ganska mkt oxå... så det var nog det som spelade in oxå... slutade med att jag fick gå till busstation i hudik (vi skulle ut) och ringa hem o fråga om dom kunde hämta mig... haha.

2008-12-01 @ 09:41:23
URL: http://theresesilen.blogg.se/
Postat av: Nathalie

Bra det!! =) Ja, jag har tagit några snusar i mitt liv jag med. Men aldrig i en timme! :D haha

2008-12-01 @ 15:10:56
URL: http://nathaliesilen.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0