BESIKTNING

Dagen började med att jag skulle ha matte.
Och bussen kommer ju alltid typ tjugo i eller kvart i.
Så man får sitta och döa ett tag. Jag går till salen, ingen där.
Näe, jag är väl lite tidig då.. (kom väl lite innan åtta)
Tiden gick, fortfarande bara jag. Tänkte "Nej, jag vill inte ha lektion
själv!" Sedan kom det en annan tjej som har matte med mig.
Hon var jättetrevlig! =) Även fast jag aldrig träffat människan så pratade
hon på för fullt. Och då kännde jag mig bekväm och pratade på också =)
Sedan kvart över gav vi upp och gick därifrån. "Men vi syns på fredag då!
Hej då!" Precis som vi kännde varann :) Det gillar jag!
Så då fick jag fördriva ännu en timme tills samhällen började. Men som tur
var ringde Pär en sväng så jag pratade med han en stund. Sedan när jag
skulle gå till skåpet så satt Elina där! =) Det var så längesen jag träffade
henne och jag hade velat stanna och prata med na hur längesom helst! =)
Känns som vi har mycket att ta igen. Men hon skulle på möte, så jag satte
mig och pluggade lite till provet.
Jaa.. Det gick ju inte sådär jättebra om jag säger så. Jag vet inte vad en nämnd
är och massa andra ord jag inte förstod. Så det slutar nog på ett IG. Men
jag kan ju hoppas iaf =)
Så jag blev klar rätt fort. Ringde till mamma. Hon skulle byta om sedan åka.
Jahapp! Då var det bara att fördriva tiden lite till. Men med vad?
Så jag satte mig på bänken där jag jämt sitter, haha :)
Sen åkte vi på Kjelles och Albert och Herbert. Såg en jättefin fontän. En liten med
en boll som snurrade av vattnet =) Skitsnyggt!
11.10 var det dax för besiktning. Den gick inte igenom. Fan då.. Nått bromsrör satt inte
fast. och bromsarna bak var ojämt och det var lite rostigt.
Måste det vara fel på bromsarna!? Jag kommer ju vara orolig varje gång jag åker
att dom ska gå  sönder och det inte går att bromsa. Näe fy!
Har en månad på oss(eller oss och oss) att fixa det, annars blir det körförbud =)

Sen blev det ÖB. Köpte bullar(Kammar) där och fikade i bilen ist. för att köpa fika på stan.
Det är ju så dyrt. Jysk och Dollar blev det en sväng också. Och på dollar blir det
jämt nått onyttigt.. usch!
Sen ner på stan.. Såg skitfina klänningar på Jones nu ju! Åhh.. :P En svart tubklänning
med vitt mönster på. Väldigt fin! Men jag är nöjd med min! Man blir ju inte så jätte uppklädd
i den, så den blir kanske använd mer än om jag skulle ha köpt den jag såg idag. :)
Köpte en BH också. Utan band som håller sig uppe. Vet inte riktigt om jag ska ha banden på
klänningen eller inte?! Får se. Kommer vara rädd att allt ska åka ner! haha :)

När jag kom hem satt det ett kuvert i dörrglipan :) Åhh! Vad är detta tänkte jag ! Så kul!
Det var ett julkort från Simone och Jimmie :) Jag som tänkte köpa julkort idag och skicka
till folk, men jag sket i det =/ men nästa år ska jag skicka iaf =)
Men Tack tack för det! :) God Jul på er med :)

Nu ska jag gå och plocka ihop den nedrans disken som aldrig försvinner helt.
det blir jämt att jag inte orkar plocka ihop den efter maten och då ligger den där tills nästa
dag. Då plockar jag ihop den innan jag börjar laga mat. Men efter att vi ätit den maten blir
det ju disk igen. Åsså blir det en ond cirkel..

Ha det bra!

Kommentarer
Postat av: Simone

Jaa, godis blir det jämt när man är på dollar! Bällitbällit XD

God Jul ;) Vi kunde inte hitta er brevlåda så jag stack kuvertet i dörren ist, haha =)

2008-12-10 @ 19:12:44
URL: http://simoned.blogg.se/
Postat av: Nathalie

haha, ja, det gick så bra det. Vi har ingen postlåda :)

2008-12-11 @ 05:39:03
URL: http://nathaliesilen.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0