BILDER

 
Hur kan man inte få julkänslor när det ser ut så här        
ute? Så mysigt med snö på träden =) Och toapappret som det är snögubbar på, inte tomtar
som jag sa förut =)


Mina julklappar som jag köpt hittills =) Nu ser ni lapparna lite också. Inte
så bra kanske men det får duga.


Bättre bild på köket! Julgardinerna och ljusstaken =) Och nu är det för
engångsskull städat (nästan) på bordet. Plus att jag har bärit ner dom två
andra stolarna som stog vid fönstret till förrådet. :)

Ska nog fortsätta imorron. Tror jag ska åka om hämta en duk och lite andra
grejer. Kom på nu att jag kanske måste åka ner i dag. För vi ska baka
pepparkakshus ikväll och jag vill ju ha tomtar/gummor utanför :P Och sånna
har inte vi. Hmm.. Får se hur jag gör.

Vi hörs!

Kommentarer
Postat av: Sara

Haha, jag tjyvkikade lite i farten när Linus satt på msn och pratade med Pär. Dom var redan less på julen skrev dom till varandra xD Dom pratade om att han höll på att göra nå pepparkakshus eller nå =P Det såg lite kul ut! =)

2008-12-06 @ 21:08:56
URL: http://sfernstrom.blogg.se/
Postat av: Nathalie

Haha! Ja, han börjar bli less när jag började julpynta. sen kom han hem och då spelades det julmusik för fulla muggar! :D

2008-12-07 @ 07:02:03
URL: http://nathaliesilen.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0