BLÄ

Jag känner mig verkligen inge bra idag. Hängig och trött.
Hungrig som bara den är jag också. Men det finns inte så mycket
att äta. och jag vill inte gå ut för att handla..Åhh..
Får väl leta nå gammelbröd i frysen och tina det då..
Sen blir det till att ta det lugnt hela dagen med te och vitlök!
Tänkte ta en c-vitamin, men det ska man ju inte göra innan man ätit någonting.
Då blir man lite lullig i skallen :P Nån hade spytt bara för att han inte
hade ätit något innan. Så jag tror jag ska göra lite vitlökssmör och rosta mackor.
Mitt öra börjar göra ont igen. Så det är snart dax för mer alvedon.

Fy fan för det här.

Jag vet att jag klagar men ni förstår inte hur dåligt jag mår + att det är nyårsafton i morron.
Så jävla typiskt!

Kommentarer
Postat av: Therese

fan, kan jang då?

2008-12-30 @ 10:30:30
URL: http://theresesilen.blogg.se/
Postat av: Nathalie

Ja, mamma skulle köpa det när hon slutar.

2008-12-30 @ 10:51:42
URL: http://nathaliesilen.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0