DRÖM

I natt drömde jag att jag var med One tree hill gänget. Fast bara
tjejerna. Vi skulle på bröllop. Fast det var egentligen till nyårs middagen
vi skulle. Och jag hade planerat precis hur jag skulle sminka mig och
hur jag skulle klä mig.
Jag fick stressa för vi skulle vara där om ??? minuter.
allihopa skulle hjälpa mig och det blev kaos!
När jag skulle sminka mig hade alla lånat mina saker och dom låg inte
där dom skulle :P Ögonskuggorna hade dom blandat ihop så jag hittade
inte det jag skulle ha. Jag skulle ha lila men det blev gult! För en av tjejerna
hade använt nått gult grejs med själva borsten.
Och när jag skulle använda concealer(?) under ögonen hade hon änvänt den
till det gula grejset också så jag blev helt gul under ögonen. Och nu menare
jag neongul! :P Fy fan vad jag hatar sånna drömmar när man måste stressa och
man ska nånstans men man kommer aldrig dit!

Skulle vilja veta vad detta betyder, men jag vet inte riktigt vad jag ska slå upp det
på i min bok =) Stress kanske?!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0