DRÖM

Jag ska berätta om min dröm som jag hade för
någon natt sedan. Den var hemsk! Och för att få er att förstå
så har jag ritat en fin liten bild! haha =)

Det var såhär att vi var utomlands nånstans. Och vi skulle gå och
se på teater. Ni vet sånna här gamla när det är en rund scen i mitten
sedan är det som trappsteg man sitter på som går uppåt. (förstår ni??)
Dom var väl utomhus då också?! Ni måste förstå..
Aja, det var en sån iaf. Fast trappstegen var typ 10-15 cm breda. Så man fick stå
med fötterna innåt eller utåt från kroppen, man kunde inte stå rakt.
Så där stog man och vinglade. Men inte nog med det, där scenen skulle vara var
ett stort hål! Sjävla scenen var lååååångt nere i detta hål. Flera hundra meter ner.
Och vi skulle stå längst fram för att se nånting. Så om nån skulle vingla till bakom
en och råka putta till en lite så skulle man ju ramla ner i detta hål.
Och jag var så jävla nervös. Tänk er att stå där och vingla på en 10 cm lång bit och
om man vinglar till så ramlar man flera hundra meter ner!



Hoppas ni förstod. =)

Sweet dreams!

Kommentarer
Postat av: Therese

en gladiator arena eller? ja sånt där drömmer jag jämt, att jag är på kanten av taket på skyskrapor och hänger där och till sist ramlar man ner och det känns så jäkla äckligt, suger i hela kroppen och man spänner sig så jäckla mycket sen vaknar man innan man träffar marken!

2008-12-01 @ 09:44:09
URL: http://theresesilen.blogg.se/
Postat av: Nathalie

Ja, precis! Fast det fanns teatrar som var så också förut =)

2008-12-01 @ 15:11:50
URL: http://nathaliesilen.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0