EN VECKA KVAR

Jopp! det visade sig att vi hade prov idag. Aja, får väl se hur det går.
Sedan fick vi ett litet hål. Så jag och Karro gick och pratade med Benny.
Igen :P Jag frågade ifall man fick nå pengar från arbetsförmedlingen
ifall man var arbetslös (tyckte mamma sa att Simone fick nå pengar där
ifrån??) A-kassan då, sa han. Men då måste man tydligen har varit med
där i ett år innan man får nå pengar?! Jaha?
Usch! Jag hatar det här! Jag vill inte bli arbetslös! Kan jag inte bara få ett
jobb på engång jag slutar skolan?? :P Nu när det är så jävla dåligt med jobb
också. Jag börjar bli jävligt stressad. aja, får väl börja med sommarjobb kanske.

Sen blev det dax för form. och jag måste säga att jag för engångsskull gjorde
mycket på lektionen. :P Nästan klar nu.
Sen envisas jag och Karro med att vi ska få sluta tidigare för att vi inte tog nån
rast! haha :) Varje gång. men jag vill hinna med tio i två bussen!
Och det blir jämt diskution. Jag är så rädd att Janne ska få ett vredesutbrott!
Eftersom han har fått det i andra klasser! haha.
Jag skulle bli så rädd för man tror inte att han kan bli arg (ni som vet vem han är
förstår). Men det slutar alltid med att vi går tidigare. Vare sig han godkänner det
eller inte! haha.

Även att våran klass tydligen hade en "pysseldag" idag. Med fika och sånt.
Jaha? Det har inte vi hört ett skit om?!
Men det är väl som vanligt, vi får aldrig veta nånting.
Man kan säga att vi är lite mobbade i våran klass :D haha. Alla har sina gäng.
Teatergänget, bildgänget åsså vi(jag, elina och karro).
Men ska jag vara helt ärlig så gör det mig ingenting!
Det ska bli så jävla skönt att slippa denna klass, ni anar inte!
Det enda negativa att jag enbart har 2 vänner i denna skola (som jag umgås med)
Just nu är det bara 1. och är hon/dom borta är det jag som är ensamvargen.
Det suger verkligen.. Alltså, jag skulle inte klara av att vara mobbad! haha :P
Jag skulle bryta ihop ifall jag måsta vara själv varje dag.
Näe, jag är tacksam för Elina och Karro :) Vi var ju 6 stycken i vårat "gäng" :P från
början. Men sedan har dom hoppat av, en efter en.

Har även lämnat bilen på Selin's idag. Hoppas dom fixar allt ordentligt nu då!

See You!

Kommentarer
Postat av: Simone

Haha, jasså? Ja, de pengarna har jag inte fått iallafall, inte ett skit. ^^ Pänk as a rått.

2008-12-16 @ 13:32:36
Postat av: Nathalie

hahaaha, nähe?! :D haha, okej :P Mamma sa det iaf :P

2008-12-16 @ 15:02:57
URL: http://nathaliesilen.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0