FREDAG

Ja, fredag och jag sitter och funderar på om jag ska ta bilen in idag
eller om jag ska ta bussen. Skönt att åka bil, men det är kanske halt!?
men men.. Det blir nog bilen. Men då måste jag tanka. Och sopa av all
snö. Och låset och dörren har säkert frysit fast!

Glömde att skriva att det var konsert igår med. I-valet.
Jag blir så avundsjuk när det är konserter/teater. Jag vill också! :D
Men en sak jag tycker är mesig är när dom ska skrika "kom igen, sara" "SOLO!!"
När nån ska spela nått instrument mitt i låten! Det låter så jävla töntigt!
Man måste vara känd och en "stjärna" (kom inte på nått bättre ord) för att komma
undan med det. Om ens då.. :P

Igår åt vi pizza och jag har tyckt att dom smakar annorlunda än förut nu. Trodde
det var skinkan det låg i. Men igår upptäckte jag att det var vitlökssåsen! Den
som är det godaste ! Åhh.. :P haha

Näe, nu måste jag gå och göra mig i ordning. Fan vad jag känner att bloggen blivit tråkig
den senaste tiden. Jag skriver inte lika mycket längre. Och kommer nästan
aldrig på något att skriva. Men men.. Det kommer väl tillbaka förhoppningsvis =)

Ha det bra !

Kommentarer
Postat av: Sara

Jag var och kollade på estet-1orna i onsdags. Blir också avis! Tänk vad roligt att kunna spela något instrument och att kunna stå sådär på scenen.

2008-12-05 @ 07:19:51
URL: http://sfernstrom.blogg.se/
Postat av: Nathalie

Ja, precis! =)

2008-12-05 @ 12:15:40
URL: http://nathaliesilen.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0