FULLT HUS

Ja, igår efter att Mamma och Momma åkt så komma Therese.
Fast det tog ett bra tag :P
Hon fick läsa mina julrim, och med tanke på hennes reaktion och
ansiktsuttryck så tror jag inte att hon tyckte dom var så bra! haha.
Sedan skulle hon prova locktången. Och det var inte det lättaste att
få alla lockar åt samma håll. Men det blev bra iaf. Blir nog bättre när
man gör på riktigt också.
Sedan pratade vi om nyår också. Hon lyckades inte hålla sig längre
utan jag fick veta hela menyn! :) Det blir nog kanon! Man kommer säkert
vara proppmätt efter att man ätit. Brukar vara så när det är gomat.
Och efterrätten är ju pricken över i !



Idag åkte jag in med sju bussen. Trött som bara den. Gick till matten.
Och tror ni inte att det är bara jag som är där igen?!?!
Men ringde till Karro och hon kom hon med. Sedan efter ett tag kom Jwan
och resten av klassen. Hon frågade hur det gick för mig, och jag som
inte gjort något på flera veckor! "Ja, jag ligger jävligt mycket efter.."
"Ja, men du har ju redan gjort halva kapitlet så egentligen ligger du inte
efter." Tummen upp!
Sedan var det dax att vänta på att mamma och Ingela skulle komma in
till stan. Så jag följde med Karro när hon skulle göra prov. Och jag passade
på att fråga vad jag fick. Tro det eller ej, men jag fick godkännt! :D Wehoo!
Det trodde jag inte :)

När mamma & Ingela kom så gick jag på stan med dom.
Köpte lite onödigt. Hårspray och lock-spray. Köpte även ett till glöggset.
Och lite saker till "presenten" (vet inte vad jag ska kalla det) som Therese och
Andreas ska få på nyår. :)

Nu ska jag städa lite igen. Det är bra att småstäda lite eftersom ist. för att låta det
vara ett tag tills det ser ut som ett bombnedslag! Mycket lättare och skönare att
städa då, när det inte är så mycket!

Ha det bra!

Kommentarer
Postat av: Therese

jo dom var bra =) men så jäkla långa... när jag tänker rim så tänker jag typ 3-4 ord högst i en mening. =)

2008-12-17 @ 21:09:25
URL: http://theresesilen.blogg.se/
Postat av: Nathalie

Ja, men det gick inte att få dom kort :P Jag kom inte på några korta. :)

2008-12-18 @ 05:55:12
URL: http://nathaliesilen.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0