GODIS

Efter att Pär åkt iväg för att kolla isen med Peter så gick jag
på stjärnan och handlade smör och grädde. Jag skulle nämligen
baka kola =) vette tusan hur dom blir?! Jag gjorde "kultestet" flera
gånger men inte fan kunde jag forma nån kula av den där smeten!? :P
Ändå så kokade jag den mycket längre än vad det stog. Aja.
Sen när den var klar och jag häft den i formen kom jag på att jag hade
lite choklad kvar sen sist jag bakade. Så jag hackade den och strödde på.
Undra hur det smakar!? =) Får vänta och se.
Jag har även suttit och "slagit in" alla godisar jag bakade förut. Jobbig kan
jag säga att det var. Ska åka ner till sörfjärn med dom sedan för det ska ju
bli lite julklappar :) Men jag tänkte vänta på att kolan har stelnat så kan jag ta
med lite sånt också =) Om den blir bra dvs.



Nu har Pär åkt iväg igen. Och hämtat en gran! :D Jaa ! Så när han kommer hem
blir det till att klä granen. Så nu har jag plockat fram julpyntet. Men jag hittade ingen
matta?! =/ Hmm.  Men jag såg nu på bilder sen förra året att vi inte hade nån då heller?!
Vi kanske inte har nån matta helt enkelt?! :P Aja, det blir bra ändå!

Nu ska jag gå och kolla om kolan stelnat!

Adios!

Kommentarer
Postat av: Julia

cool bild!

ville bara lämna ett litet spår så du vet vilka som läser din blogg :)

2008-12-20 @ 19:03:50
URL: http://juliaalindblad.blogg.se/
Postat av: Julia

visst är de kul!

Göteborg! sj?:P

2008-12-20 @ 20:10:07
URL: http://juliaalindblad.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0