HALSONT

Det har kommit  tillbaka. Igår när jag vaknade hade jag väldigt ont
i halsen. Även idag. Känns nästan värre än sist. =/ Så nu sitter jag här
med en kopp te. Men jag lyckas alltid häva i för mycket honung så det
smakar bara det. Men men..



Jag läste just ett blogginlägg som en i min klass skrivit. Om att äta själv.
Att man inte ska bry sig ifall folk tror man är mobbad eller så. Varför ingen
vågar äta själv. Och jag håller med!
Fast jag skulle aldrig kunna gå och äta i skolan själv. Inte för att jag är orolig
för vad alla ska tro och säga om mig. Utan för att det är så jävla tråkigt.
Är det nått jag hatar är det att äta själv. Det känns så dumt. Om Pär inte är hemma
och jag måste äta middag själv. Då blir det oftast ingen middag, eller så åker jag
ner till mamma och pappa. För det känns så dumt att sitta där vid bordet alldeles
själv och det är knäppt tyst. Näe, fy!

Aja, idag hoppas vi att bilen går igenom besiktningen! Jag och Pär kollade iaf.
alla lampor och att det fanns varningstriangel =) Så det är det inget fel på!

Nu måste jag gå och göra mig i ordning, hatar att åka sjubussen =(

See you later !

Kommentarer
Postat av: ANNA KÄLLMAN

ajj hoppas det går över snart! Jag tycker också det är hesmkt att äta själv :/

2008-12-10 @ 06:57:35
URL: http://aaka.blogg.se/
Postat av: Nathalie

Ja, det är inte roligt..

2008-12-10 @ 18:09:24
URL: http://nathaliesilen.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0