HUR SKA DET GÅ ?

Nu har jag tagit den sista alvedonen. Sorgligt :P Känns som att
det är det enda sättet jag kommer överleva på. Att knapra alvedon.
Mamma var iaf. hit med mat =) Behövligt! Har stoppat i mig kan jang
också.

Snälla gud, kan jag inte bara få vakna upp i morron och må bra ?
Jag skulle vara evigt tacksam!
Men jag tvivlar på det. Kan tänka mig att halsen kommer göra lika ont
som dessa två mornar jag har vaknat. Och att det blivit lock för örat.
Är 99.99999 % säker på det. Får se imorron om jag har rätt.
Just nu tjuter det bara. och gör ont..

Det har varit lite upp och ner idag. Ibland mår jag bra, ibland inte. Men jag tror
det är av alvedonen, när den slutar verka blir det sämre igen.
Ett tag mådde jag jävligt illa också. Antagligen pga. halsen.
Svettas gör jag som en gris. Just ja! Jag glömde ju kolla ifall jag hade feber.
Får göra det nu då ist.

Näe, aldrig mer ska jag ha uppsatt hår när det blåser kallt. Jag är nog som mamma.
Väldigt känslig när det gäller blåst. Jag kan inte vara utan halsduk heller. För då får
jag ont i halsen direkt!
Men just igår så hade jag inte så mycket mer val än att ha uppsatt :P Eftersom mitt hår
var/är fetare än smör! Hade inte tänkt tvätta det förns i morrn :D Håret känns mer lättformat
när det är nytvättat. och jag ska ju ha lockar!
För var inte orolig, jag ska fira nyår. Hur dåligt jag än mår!

Jag har även provat mammas nya metod. Att intala mig själv att jag mår bra.
"Jag mår bra, jag mår bra, jag mår bra!" haha =) Men jag vet inte riktigt om det funkar för jag
vet längst inne att det inte är sant.

JUST JA! Är det nån som vet vad detta är för film?!
Det är en svensk. Två tjejer rider på en varsin häst. en svart och en vit om jag inte minns helt fel.
Sen ska dom rida genom en mörk skog. och där inne är det nå "monster". vet inte vad det är men
jag kommer ihåg att jag var rädd för dom iaf :P och dom sträcker ut armarna och tar på dom. I håret
och grejer. och dom rider så fort dom kan!
Nån som känner igen? Såg den när jag var mindre. Therese måste ju känna igen den??


Ha en fortsatt bra kväll!

Kommentarer
Postat av: ANNA KÄLLMAN

hoppas du blir frisk. jag är också jätte sjuk :( Jaa det är en Astrid Lindgren film. Vet dock inte riktigt vad den heter. Men det är ju med hästarna guldman å silverman, eller va de hette:P den är så himla bra! Älskar den filmen :)

2008-12-30 @ 20:30:31
URL: http://aaka.blogg.se/
Postat av: Therese

JAAAA jag minns det filmen jag har tänkt på den förut faktiskt att jag skulle vilja se den! men jag har ingen aning om vad den heter, den måste ju finnas på vhs hos mamma o pappa. men den börjar ju med att en tjej vill ha en hund i present och så får hon det och hunden springer ut till ett hål i marken och hon går ner... :)

2008-12-30 @ 21:21:14
URL: http://theresesilen.blogg.se/
Postat av: Therese

och kommer till ett paradis :) jag vill se den för jag kommer ihåg att dom rider förbi nån slags fest nånstans med massor av gott, bakelser, godis o grejjer :) åhhhh

2008-12-30 @ 21:21:59
URL: http://theresesilen.blogg.se/
Postat av: Lisa

åhh jag känner igen den så väl. Men är de inte samma film, då de är en ros som inte ska vissna för då den vissnat dör en av flickorna eller nått? kanske har jag blandat ihop den med en annan.. Men jag känner igen din beskrivning iaf :)

2008-12-31 @ 00:57:13
URL: http://lisalindbom.blogg.se/
Postat av: Emmy

Jag vet va det är för film. Om 2 tvillingsystrar va? Och ena syrran bor nere i en rosenbuske typ & heter ylva-li eller nåt.. världens mysigaste film! <3

2008-12-31 @ 16:52:03

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0