IDOL

Har suttit och kollat på idol repriserna.
Alltså, Kevin kan ju verkligen sjunga allt. Rätt sjukt ändå.
Sen fattar jag inte att Alice har hållt sig kvar så länge?!
Hon är inte speciellt bra och jag hatar när hon ska svara på
nån fråga som Peter ställer. Låter så mesig på nå vis..

Nu sitter jag och räknar ner tills i morron :) Då vi ska åka till sundsvall.
Jag, mamma och Therese. Längtar faktiskt, haha. Det känns
som att om jag inte åker in snart så kommer alla fina klänningar ta slut.
:P Jag slår vad om att jag hittar en som är skitsnygg, men storleken
är slut. Det skulle vara typiskt min tur. Sen hoppas jag dom har några
av dom "gamla" klänningarna kvar på Gina. På internet försvinner dom
ju så fort. Det är en sak som är negativt med att det kommer nya saker
varje vecka. Dom "gamla" sakerna försvinner så fort..
Jag tror jag vill ha en tubklänning. Men då kom jag på att jag måste köpa
en bh utan band. Som håller sig uppe. :P  Nja, får se hur det blir.
Kan ju ha smala band som på bilderna jag visade förut..

Aja.. Jag har iaf. fått tillbaka min hunger. haha. Pär är inte hemma och då
går jag och småäter hela tiden. Tror jag ska gå och göra mig några mackor nu.

Ha det bra!

Kommentarer
Postat av: Sara

Alice låter likadant i varje låt tycker jag. Det blir tråkigt efter några gånger! Jag hoppas och tror att Kevin vinner! =)

2008-12-07 @ 13:57:34
URL: http://sfernstrom.blogg.se/
Postat av: Therese

ja jag hatar när hon ska prata, fröken ordentlig! men jag tkr hon är bra på att sjunga hon har nåt fräscht i rösten, fast dom senaste gångerna har hon varit lite lam, eller avril lavigne låten gillade jag när hon gjorde =)

2008-12-07 @ 23:38:43
URL: http://theresesilen.blogg.se/
Postat av: Nathalie

Sara: Ja, kevin vinner nog tror jag :)

Therese: Njae, inte fröken ordentlig. Men hon låter så tillgjord och nervös, fast hon försöker spela att hon inte är nervös. :P

2008-12-08 @ 07:18:47
URL: http://nathaliesilen.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0