ILLAMÅENDE OCH ONT I HALSEN

Ja, i morse vaknade jag upp med halsont.
och nu är det så torrt och igentäppt i halsen att jag mår illa.
Så blir det jämt. Och inte blir det bättre av att sitta och spela Guitar Hero
ett bra tag så man blir alldeles yr i skallen :P Om ni spelat det vet ni vad
jag menar :P
det är ju kul att bli sjuk precis till nyår. Men jag brukar inte bli så allvarligt
sjuk. Det brukar inte bli så mycket värre än såhär. (peppar, peppar, ta i trä)
Hoppas det blir lika denna gång.
Trodde ju att jag hade fått magsjuka förut. Dan efter bergegårn låg jag ju och mådde
illa hela dan. det brukar ju gå över efter ett tag, iaf. efter att man ätit nått. Men icke!
 Även lite igår. och mår illa idag. Men det tror jag inte.. Det skulle nog vara
mycket värre isf.

Även att jag fått små prickar efter bergegårnskvällen. En på örat, var typ som en finne,
men det kommer nån vätska ur det. haha, äckligt, ja jag vet. Sen en bredvid ögat/pannan.
Men det kommer det inte ut nånting ur. Den gör bara jävligt ont!! Känns som jag slagit
i skallen eller nå. Men endel finnar brukar ju göra jävulskt ont.
Aja.. Så kan det gå! Nu har jag delat med mig av mina äckliga problem! haha =)

nu ska jag fortsätta spela lite bowling!
Jag måste vara sämst på alla dessa spel! haha. Men det är kul! =)



See You!

Kommentarer
Postat av: Simone

Ja, fan jag börjar också få ont i halsen, och örat! Noo, inte öroninflammation! Jag orkar inte!! =(

2008-12-28 @ 19:32:42
Postat av: Nathalie

Ja, har knappt kunna sovit nått inatt. Har så jävla ont i halsen. Det gör ont i hela huvet när jag sväljer.. BLÄ!

2008-12-29 @ 09:51:05
URL: http://nathaliesilen.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0