INTE MIN DAG

Näe, verkligen inte..
Det började med att det var typ nån minut innan bussen gick.
Och jag var så pinknödig (haha) och tänkte att jag måste hinna
gå på toa. Men så får jag inte upp knappen. Och sen när jag ska
knäppa får jag inte igen knappen. Springer ut i trapphuset, känner i fickan
ifall jag har skåpnyckeln med mig. Nej! Springer in, letar vilka byxor jag hade
dagen innan. (vilket är väldigt svårt att komma ihåg ibland :P)
Går ut, kollar försäkerhetskull att jag tog p-piller igår (brukar göra det ofta)
Tror ni jag hade det då? NÄE! Åhh! Jag blir så sur på mig själv!
Kommer även på att jag glömt glasögonen idag, jaha, blind idag med.
Men iaf. angående p-pillret. Jag låg i sängen igår och funderade på om jag
skulle gå och kolla om jag tog det eller inte. Men jag är säker på att jag tog det,
tänkte jag. Stupid! Men jag läste på pappret som följer med och glömde man
ett vecka två skulle man ta det bortglömda pillret och sedan fortsätta med pillerkartan.
Så det är väl inga problem då!?!? :P
Gick till ungdomsmottagningen för att fråga, bara för att vara säker. Men såklart
hade dom lunch, och jag måsta tillbaka till lektion.

Men jag och Karro gick iaf på stan. Jag hittade den sista julklappen till Pär =)
Och en tröja åt mig själv (skäms) hatar att köpa åt mig själv. Jag får jämt skuldkänslor.
Men den var på rea och den var så fin! En svart stickad lång polotröja! =)
Tänkte ju köpa julklappen åt mamma med, men då fanns den såklart inte kvar! :(
Men sen när jag var påväg till bussen ser jag den, och slår till! :D Utan att ha diskuterat
med Therese, men hon får vara med på den om hon vill för den passade så bra till
mamma tycker jag =)

Nu måste jag skriva en uppsatts om ismer till svenskan. Vad fan ska jag skriva???

See you!

Kommentarer
Postat av: Therese

btw så var det inte skohorn i julkalendern på måndag, det var på söndag! =) och måndags erbjudandet har inte kommit ut än..

2008-12-04 @ 22:26:37
URL: http://theresesilen.blogg.se/
Postat av: Nathalie

När jag kollade var det skohorn?! tror jag..

2008-12-05 @ 05:42:42
URL: http://nathaliesilen.blogg.se/
Postat av: Therese

jamen du kollade på den 7:e... som är på söndag. dom sitter lixom inte i ordning om 7 dagar.. utan det såg ut som det var på måndan eftersom det var den första rutan på ny rad...

2008-12-05 @ 09:35:17
URL: http://theresesilen.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0