JULBORD

Igår när vi skulle fundera ut vad vi skulle äta kom
Pär på att vi kunde göra ett litet julbord. JA! Sa jag.
Men jag ångrade mig sedan. Eftersom det jag äter är svårt
att få tag i. Rörost och skinka. Eller skinka går väl att köpa
men det är väl jobbigt att göra.
Så jag åt ägg och prinskrov m. potatis. 
Ja.. jag kommer nog vara ännu mer less på julbord iår känns
det som. Har aldrig varit så mycket för det.
Men men..

Jag undrar om jag har prov idag? :P Jag misstänker att vi skulle ha prov
i arbetsmiljö och säkerhet. Men jag är inte säker.. Aja. Pluggade inte till
förra provet heller men det fick jag VG på =) Så det är rätt lätta prov.
Eller det var ett lätt prov iaf. Hoppas detta är lika lätt också då.

God morgon!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0