JULPENGAR

Nu har jag överfört ännu en tusenlapp från mitt sparkonto.
Suck... Det blir bara mindre och mindre. Nästa år får jag börja
spara tidigare. Fast vem vet? Då kanske jag inte ens har några
pengar att spara?! =Arbetslös! =/
Men jag ska köpa en klänning till nyår, ett par jeans (om det blir nått över),
julklapp till Patrik, Julklapp till Pappa, Farmor, Momma & Moffan.
Åsså ska jag byta en julklapp som jag köpt till Pär, ska köpa samma sak
fast bättre.
Sen är jag skyldig mamma massa pengar också. Men jag vet inte om jag kan
betala henne med dessa pengar?! Får hoppas jag får nå pengar i julklapp också,
annars ryker decembers studiebidrag på engång.



Iaf. så när jag var i sörfjärn igår så gick jag och kollade ovanpå mamma och pappas
garderober. Ifall det fanns några klappar där (dom ligger jämt där :P) Och det gjorde
det :) En sak som jag inte har nån aning om vad det är?!?! Känns som en ram :D haha.
Men det var något jag sagt att jag ville ha iaf? Mamma trodde inte jag skulle komma på
det så det var lika bra att sluta fundera =)
Sen var det ett till mig och Pär också. Therese och Andreas hade ett likadant dom med :)
Jag skulle gissa på att det är sängkläder. det känndes som det.
Men sen kännde jag på ett till Patrik och Veronica, och det vet jag att det är sängkläder
(var med när hon köpte), och det var tyngre än våra?! Hmm.. :P Spännande.
Nu längtar jag till julafton. Så mysigt.. Fast jag längtar inte till julmaten. Har aldrig varit så
mycket för julmat. Det ska väl vara en hårdmacka med julskinka då (som alla redan har
skrivit :P) Det är gott! Men inte med nån jävla senap iaf..
Sen ska dom väl äta lutfisk också. Hatar det. Ser så äckligt och slibbigt ut, dallerfisk. Åsså
luktar det inte gott heller.  Och risalamanta(??) kan man ju bara spy på. Är så less på det.
Ris och grädde! Man kan äta några tuggor sedan sitter man och tvingar i sig resten..

hej hej!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0