JULPYSSEL

Ja, nu har jag suttit och julpysslat =)
Gjort egna julkort till klapparna. Och skrivit rim på dom också !
Hittade på 2 st till pappas julklappar medans jag satt där.
Tog fram färgpennorna och akvarellfärger + brun/beigepapper.
fin så! haha, nja. Så jävla fin kanske dom inte blev, men det är
roligare med hemmagjorda än dom fula köpta lapparna.
Bytte även inslagspapper på Therese julklapp. Hon i affären hävde på
ljuslila papper(!!!). Hur juligt är det då?! Näe, tog fram mitt papper med
tomtar och granar ist =)
Har även bestämt att jag kan dela ut julklapparna denna jul. Det är så
tråkigt när man bara går och ger. Förut så läste Therese jämt upp lappen
 "God Jul ..... önskar ...." men nu på senare år vill hon inte längre.
Så jag ska ta på mig det iår. Eller så kan vi båda göra det?! =)
Ska även läsa upp julrimmen :D Gud va kul! haha
Bara jag kommer på till alla julklappar, annars känns det dumt att jag inte
skrivit till några. Men det blir nog bra..
Har blivit bjuden till Britta på julafton också. Men det beror ju på vilken tid. =/
Vi brukar ju äta vid tre hemma i sörfjärn.
Men jag åker gärna dit en sväng iaf =) Jag vill ju fira julafton med Pär också.
Jag vill ha barn så man kan skaffa sig sina egna traditioner :) Åka runt till
släktingar och äta lite och så =)
Men men, det dröjer nog..

Nu ska jag städa. Ska se om jag kan fixa lite julstämming, isf. får ni se bilder sedan.
Även på mina hemmagjorda kort =)

Ha en bra dag!

Kommentarer
Postat av: Therese

va fan är det då då, när du ska dela ut???? :O

2008-12-06 @ 17:08:43
URL: http://theresesilen.blogg.se/
Postat av: Nathalie

Ja, det är ju så jävla tråkigt annars!

2008-12-06 @ 20:30:13
URL: http://nathaliesilen.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0