KALLT IGEN

Igår kväll frågade Pär om jag ville följa med och åka skoter
idag. Han, Andreas, Therese, Loffe och Eddie skulle åka.
Javisst sa jag!
Men då måsta vi åka ner till sörfjärn och hämta Therese gamla
hjälm eftersom min är spårlöst försvunnen!
Så vi åkte ner. Letade, hittade den inte. Frågade Pappa. Han trodde
 att dom som köpte therese moppe fick hjälmen med.
Ringde till Therese och hon sa att det var så.
Jahaa.. Kul! då kan inte jag följa med! När jag för engångs skull ska
få göra nått annat än att sitta inne!
Vart på dåligt humör. Pär ringde runt lite men ingen hade en extra hjälm.
Men då ringde han till Mikael och han hade en som jag kunde låna =)
Så i morse klev vi upp och åt lite frukost. Sedan skulle Pär ut och provåka
skotern, eftersom han aldrig kört den förut.
När han kom in igen sa han: "Näe, det blir inget.." Den gick inge bra.
Nähepp.. Men han sa att vi kunde åka lite fyrhjuling om jag ville. Ja, sa jag :)
Fick komma ut ett litet tag iaf.
Jag skulle vilja ha en egen fyrhjuling! haha. Skulle ju aldrig kunna haka på när
Pär åker, men bara ändå! :D

Aja. Skönt att ha klivit upp tidigt iaf. Då har man hela dagen framför sig.
Och det har ju blivit minusgrader igen! Bra! Nu väntar jag bara på snön.

Ha det bra !

Kommentarer
Postat av: Emmy

varför gick det inge bra med skotern då?

:P miss u! puss <33

2008-12-20 @ 10:52:27
Postat av: Nathalie

Jao, det var nått med styr..nånting :P Så det gick inge bra att styra där det inte var snö. och just nu är det inte så mycket snö :P Miss you too! Puss <3

2008-12-20 @ 12:31:49
URL: http://nathaliesilen.blogg.se/
Postat av: Therese

andreas skoter gick inte heller att styra på vägen(is) men det gick ändå :)

2008-12-20 @ 13:42:30
URL: http://theresesilen.blogg.se/
Postat av: Nathalie

Okej, ja, det var ju tråkigt att vi inte kunde följa med =/ Fast jag tror det var nå mer som inte var bra också..

2008-12-20 @ 16:12:18
URL: http://nathaliesilen.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0