LÄNGTAR

Snart är det Julafton och Nyår!
Och jag längtar till båda! Det är så mysigt !
Det enda negativa med julafton är att jag inte får fira den
med Pär. =/ Eller jo, halva dan. På morron/förmiddan är
vi med varandra :) Tror jag, vet inte riktigt när han ska åka
och fira med sin famlij.
Jag har iaf. bestämt att jag ska göra gröt på morron, och mamma
sa att vi kunde få lite skinka av henne. Så då kan vi ha en mysig
julfrukost :)

Sen blir det att åka ner till sörfjärn och äta kl. 15 som varje jul :P
När vi ätit klart ska alla utom jag och Therese äta lutfisk (om inte therese
har lärt sig äta det än då :P)
Då blir det lite tittande på teve för våran del. Kan du vissla johanna.
Kanske gå och klämma och skaka på lite paket! haha.
Och det årliga julkortet får ju inte glömmas bort, jag hoppas på ett bra
kort detta år. Alla andra år har jag blivit så jävla ful!
Sen blir det risalamanta (?) & ostkaka. Sitter och äter tills man är nära att
spy. sen blir det teve tittande ända tills nån föreslår att vi ska öppna paketen.
Eller dela ut dom först :P
När dom är öppnad går vi till momma och moffan ett tag, där nästan alla kusiner
är :) Trevligt !

Nyår längtar jag mest till för jag vill ta på mig min klänning och göra mig "fin" haha.
Men självklart längtar jag till allt Therese planerat ocskå :)


Sen vill jag bara Gratulera min underbara vän, Mia-Marie som fyller 19 år idag!
Grattis på födelsedagen, babe! hoppas du får en underbar dag =) <3


Kommentarer
Postat av: Therese

men hallå jag har ju inte planerat så mkt =O =)

2008-12-18 @ 07:25:55
URL: http://theresesilen.blogg.se/
Postat av: Therese

nu lät det ju som om vi skulle ha fullt upp hela kvällen med massa roliga aktiviteter.. inte lura dom andra =)

2008-12-18 @ 07:26:27
URL: http://theresesilen.blogg.se/
Postat av: Nathalie

Näe, men jag menade mest maten. Och planerat har du väl gjort! =) Du behöver ju inte ha planerat aktiviteter :P

2008-12-18 @ 13:24:47
URL: http://nathaliesilen.blogg.se/
Postat av: Mia

Taaaaaaaaack gumman!! <3

2008-12-18 @ 13:34:46
URL: http://mialundholm.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0