LÖRDAG

Igår vart en lugn lördagskväll, bra bra !
Jag lagade kebab! My favorite! :P haha. Jag ÄLSKAR vitlökssås!
Vitlök överhuvudtaget, så jävla gott! Så jag är lite besviken på Gnarps
vitlökssås nu. Jag vette fan vad dom har gjort med den, men den smakar
surt. Skitäckligt! Aja..
Jag gjorde iaf. i den nya stekpannan Pär fick i julklapp. En riktig stekpanna.
En såndär tung, riktig!! :) Men det brännde bara fast, och kebaben blev knaprig.
men jag har för mig att det brännde fast i den andra stekpannan också när den
var ny. Onödigt vetande, ja.
Sen vart det en hel blandning av tv-tittande. Änglagård, Körslaget, Fullt hus, sagan
om ringen.

Jag vill ju även in till stan. Handla småsaker bara. Tänkte såndär brun utan sol som
Therese har. Nagellacksborttagning, lösögonfransar (kanske. till nyår :P haha)
Sen tänkte jag köpt nå billig foundation. Använder aldrig det, men det kan behövas ibland.

Och jag ska bli bättre på bloggfronten. Det är bara det att jag inte kommer på nått att skriva
om. Och då blir det så tråkigt att skriva om ingenting?!
Aja, jag ska bättra mig!

Ha det bra !


Kommentarer
Postat av: Therese

just ja jag måste oxå köpa ögonfransar :)

2008-12-28 @ 17:35:08
URL: http://theresesilen.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0