NERVFEL

Jag tror jag har nått nervfel :P
Jag blir så jävla nervös och orolig hela tiden.

Satt och tänkte på sommaren förut. Då började jag tänka på
Pärs båt och att han ska åka med den i havet.
Tänk om han kör på nånting så han hamnar i vattnet, utan flytväst,
och slår i huvet och drunknar?!
Eller när Pär är och anglar och han inte hör av sig, eller om hans
telefon krånglar så det blir mobilsvar när jag ringer så sitter jag och
är nervös ända tills han kommer hem.

Igår berättade Pär en fyrhjulingsolycka som hände när några var ute
och åkte, som han tänkte följa med.
Nu kommer jag vara ännu mer orolig när han är ute och åker ju!
Jag vet fakstiskt inte vad jag skulle göra om det skulle hända han nånting <3

Men såhär var jag liten också. Tänkte alltid på vad som kunde hända.
När Pappa skottade snö med traktorn så satt jag i fönstret vid trappen och kollade.
Så att han inte skulle köra ner i ån eller liknande.
Och när nån skulle klippa gräset så var jag rädd att en katt skulle bli påkörd och
dö. haha. Jag är otroligt bra på att oroa mig.

Jag kommer även ihåg att jag och Therese (eller jag iaf) satt i fönstren
i hallen och sjöng när Pappa var borta:
"Pappa kom hem, för jag längtar efter dig. Kom innan sommarn är slut, lilla pappa"
haha =) Kommer ni ihåg den låten ?

Ha det bra!

Kommentarer
Postat av: Therese

haha ja det kommer jag ihåg... vi sjöng väl nåt till mamma med? eller bytta vi ut pappa mot mamma bara kanske, =)

2008-12-12 @ 09:59:10
URL: http://theresesilen.blogg.se/
Postat av: Nathalie

haha, ja, det gjorde vi nog =)

2008-12-12 @ 16:09:39
URL: http://nathaliesilen.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0