ONSDAG

Jag kunde vara hemma idag =) Fick ett mail tillbaka igår, skönt!
Så jag kunde sova ut idag. till kl. 9 ungefär. Härligt!
Har städat och plockat lite här nu, ska snart ner med lite tvätt.
Tänkte även baka pepparkakshus/pepparkakor idag, men det är
ju inge kul att baka själv. Jag vill att Pär ska vara med också.  :)

Nu är det Pärs tur att bli sjuk. Nu är det hans hals som kliar och krånglar.
Så när man blir bra blir det väl min tur igen, antar jag. :D haha

Åsså har jag kommit på att jag glömmer bort att äta ?! Jag! Som jämt går
och småäter på allt :P Idag t.ex. har jag ätit några riskakor, that's it!
Jag vet inte vad det är med mig, men jag blir inte hungig längre ?! Hm.
Aja..

Nu ska jag ner med en tvätt.

Fortfarande inte nöjd med designen. Det är så jävla frustrerande när det inte
blir som man vill/tänkt..

Hej !


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0