PEPPARKAKSHUS

Igår bakade vi pepparkakshus :)
Det tog ett litet tag men det blev bra tillslut!
Men det är mycket finare i verkligheten än på bild ;)



Sedan var det Narnia på teven. Jag har jämt tyckt att den filmen verkar skit
mesig. Med alla djur som pratar osv. Och dom är ju dum, för när dom visar
reklam för filmen så hör man en av tjejerna skrika "ASLAN!" då vet man ju att
han kommer att komma tillbaka efter att han dött engång.

Sen missade jag Britney dokumentären igår! FAN! klockan var 22.00 och det
var 22.35. Då kollade jag lite på en film på trean men när det blev reklam där
typ kvart över så tänkte jag "Jag ska bara vila ögonen lite, jag somnar inte.."
Men det gjorde jag. Jag som ville se det! :@ Det kanske går att kolla på tv4.se ?!

God Morgon!

Kommentarer
Postat av: Therese

fint! =)

2008-12-07 @ 10:24:11
URL: http://theresesilen.blogg.se/
Postat av: Nathalie

Det är finare i verkligheten =)

2008-12-07 @ 10:35:20
URL: http://nathaliesilen.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0