SÖNDAGSTEVE

Söndagar är rätt bra på kanal 5 =) Först är det desperet houswifes
vid fyra, en timmer senare är det Grey's, och vid sex är det bästa: One tree hill.
Men på grey's! Kan denny försvinna!?? :P (heter han så?)
Jag blir så irriterad när hon inte kan konsentrera sig. Vad är han? Han var ju
verklig eftersom hon kunde röra han. Men ingen annan kan se han!?! Jag fattar inget!
Och på One tree hill. Jag hatar jämt sluten! Jag vill ju se mer!! Men nu måste hon ju iaf.
vara död. Carrie. Och jag var nästan säker på att Lucas skulle vilja ha tillbaka
Lindsay, men som tur var hade jag fel.
Och det är ju uppenbart att Mike(???) är Peytons pappa. Vem har inte fattat det?
Det listade man väl ut i början när han kom?? Eller? Tänk om han inte är hennes
pappa nu då, men det måste han vara. Aja!

Sen är det Djursjukhuset också=) Fast inte på femma då.
Men det är kul med djurprogram. Men programledaren är lite knepig tycker jag?!
Aja..

Ha det bra!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0