TORSDAG

Det är redan torsdag. Fan va fort det har gått.
Men det är bra det =) Snart är det jul.
Och jag tror jag har hittat en klänning jag vill ha på nyår.
Men det kosta 299. Kanske inte så mycket egentligen men det
känns lite bortkastat för en klänning jag nästan aldrig kommer
att använda igen. Men men. Vad gör man inte? Såg den på gina
och det går ju inte att kopiera därifrån. Men det var en spetsklänning iaf. =)

Idag måste jag skriva en uppsats om ismer. Fan va tråkigt.. Vet inte ens vad
jag ska skriva. Den ska iaf. vara inlämnad i morron. Så jag måste göra det
när jag kommer hem.
Innan det blir det bild och kulturhistoria. Kan inte Anja vara sjuk idag så jag
kan få åka hem igen :P Har även hål mellan dom lektionerna. Då tänkte jag
åka ner på stan och köpa julklapp till mamma =)

I helgen ska jag nog julpyssla. Baka pepparkakor/hus och kanske nått julgodis.
Åsså ska jag skriva julrim och slå in julklappar. Eller det är bara en jag inte slagit in
än. :) Mys! Hoppas Pär vill vara med och baka också =)

Ha en bra dag !

Kommentarer
Postat av: Therese

men skulle inte vi köpa tillsammans till mamma????

2008-12-04 @ 09:31:10
URL: http://theresesilen.blogg.se/
Postat av: Nathalie

jo, du får vara med på den om du vill! =) Men den passade så bra till mamma så jag måsta köpa den!

2008-12-04 @ 16:21:47
URL: http://nathaliesilen.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0