TORSDAG

Åkte in och pluggade dom 50 minutrarna som jag måste vänta
på att lektionen ska börja. Duktig, ja! :P
Karro kom efter ett tag hon med. Då gick jag och frågade om vi
kunde låna symbol-lexikon av Anja.
Jag var typ den första som frågat ifall jag fick låna dom, sa hon :P
Pluggis som jag är (nej). Men idag ville jag ha klart det fort som attan.
För Karro skulle iväg efter bilden och efter bilden har vi 2 timmars hål.
Inte så kul att vara själv där i 2 timmar.
Och om vi blev klar med det arbetet tidigt fick man ledigt från lektionerna.
Skrev klart det sista efter att jag gjort klart min fönstermålning.
gjorde även lite mer på perspektivhäftet. Jag känner mig duktig idag =)
  Gick och lämnade det till Anja och frågade ifall jag fick vara ledig nu då
eller om jag måsta komma ändå?!
-Ja, men kom på lektionen du så kan vi diskutera den här så är du helt klar sen.
-............men jag har 2 timmars hål. (lite besviken :P)
-Ja, okej då! :)
haha. Så idag slutade jag 11.25. Skönt!

Är osäker på ifall jag ska åka in i morron. Karro ska till tandis och kommer inte
vara där på hela dan. Och vi har bara 2 lektioner.. Fast det är ju julavslutning
kl. 10 också som jag skulle vilja se. Hmm.. Jag kommer känna mig duktig ifall
jag går på dom sista lektionerna. Men det tar emot. Fast jag tror nog jag åker in.
Det är två lektioner.. Sen kan jag åka hem 12.15. Som nog alla kommer göra
eftersom alla slutar 12. Suck.. Det betyder att det kommer vara packat på bussen.
Då är det bäst att hinna ner på station och hoppa på där så man får sitta :P

See You!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0