TRÄNA

Jag läste genom lite gamla blogginlägg från Therese blogg.
Och det stog nått om situps.
Fan! Jag vill börja träna! på riktigt, på gym! haha :) Men inte själv.
Jag och Therese Lindh var ju ute och sprang i sommras/höstas
2-3 gånger i veckan. Men det varade i några veckor sedan tröttnade
man. Men jag vill börja med det igen. Fast kanske inte nu när det
är vinter. Då vill jag vara inne och träna på gym! haha
Jag tror jag ska börja göra situps hemma, varje dag!!
Jag har alltid varit avundsjuk på Therese mage! Den är platt och fin.
Själv har jag en kulmage. Eller putmage eller vad man säger?!
När jag har proppat mig full med mat ser det ut som jag är gravid.
-Men det gör det väl på alla, tänker ni.
Men jag menar riktigt!! En riktigt kulmage!  Näe, fy!
Fast det jag hatar mest är mina lår!! Så fet ! Usch! Dom vill jag ha bort
först och främst. Men hur gör man det då? Tips ??
Man skäms ju på sommrarna när man går i bikini. allt bara dallrar! haha.
Fast jag tror man bara ser det själv, för andra som säger att deras lår
dallrar ser jag inte.

Aja! Någon som vill börja träna med mig ? =)

Kommentarer
Postat av: ANNA KÄLLMAN

haha du är rolig du smalis :) Fast jag vet hur det är, känner precis likadant! orka träna :/ hahaha=)

2008-12-15 @ 19:34:43
URL: http://aaka.blogg.se/
Postat av: Nathalie

Ja, precis! jag har blivit så jävla lat :P

2008-12-15 @ 19:39:16
URL: http://nathaliesilen.blogg.se/
Postat av: Therese

du som har väldens smalaste lår!? men man kan väl ligga ner påsidan och lyfta upp benen lixom både det undre och övre så man tränar både inner och ytterlår =) och sen byter man sida... om jag köper ett springband nästa år kan du få komma till mig och springa =) haha

2008-12-15 @ 19:50:58
URL: http://theresesilen.blogg.se/
Postat av: Lisa

Oj, jag läste inte detta inlägg innan jag själv skrev mitt, våra tankar går åt samma håll idag kanske :P Känner som du, vill träna på gym jag med, har tänkt börja flera ggr men så tappar man motivationen och sen försvinner tanken ett par veckor sen kommer den tillbaka osv. Man skulle ha en som puscha (stavning?) på en hela tiden eller som du sa, sällskap jag tror de gör en hel del!

2008-12-15 @ 20:45:48
URL: http://lisalindbom.blogg.se/
Postat av: Lisa

Oj, skrev mitt inlägg innan jag läste ditt. Våra tankar går ihop idag kanske.. Jag vill också träna på gym, har tänkt börja flera ggr men de blir aldrig av, jag hinner tappa motivationen innan jag ens börjat, sen går de ett par veckor sen kommer den tillbaka. Man skulle haft en som puscha (stavning?) på en hela tiden, svårt att hålla igång då de bara är en själv!

2008-12-15 @ 20:50:37
URL: http://lisalindbom.blogg.se/
Postat av: Lisa

Okej kom de två kommentarer från mig så var de för att jag ser inte att jag kommenterat! Och dom var dessutom lite olika, lära skriva om (trodde jag)

2008-12-15 @ 20:51:52
Postat av: Nathalie

Therese: Haha, ja! Skaffa sånt ;P Själv vill jag ha en träningscykel. men det blir lite trångt här med en sån.



Lisa: hehe, okej. nu måste jag läsa ditt :) Ja, precis! jag skulle vilja ha en personlig tränare, det skulle vara jävligt bra! =)

2008-12-16 @ 07:09:25
URL: http://nathaliesilen.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0