VI SKA SY OCH VI SKA KLIPPA

Ja, det blev jag väckt av idag. Funderar på att byta ringsignal igen, haha.
Aja..

Igår var det "nu är det jul igen" på teven. Jag älskar den filmen =) Fast jag älskar
allt som har med julen att göra just nu.
Jag satt och tänkte förut, om man skulle hänga upp julgardiner mitt i sommarn
så skulle man ju säga (iaf. jag) NÄE! Fan va fult, ta bort !
Men gör man det närmare jul så låter det ist. "Jaa, vad mysigt och fint!" haha.
Konstigt egentligen. Man måste nog ha julkänslan för att tycka det är fint/mysigt?!

Ja, iaf. så ska jag åka och handla med mamma idag. Vi skulle åka ganska tidigt sa
hon. (nej, inte till stan, till ICA :P) Så det var bra att jag blev väckt, annats kanske jag
skulle ligga och sova fortfarande?!
Men jag undrar när, dom öppnar väl nio. Det är väl det tidigaste? Men jag tippar på
att det blir vid tio-elva. Eftersom deras alarm ringer 9.
Det kommer jag ihåg, när man vaknade tidigt förut när man bodde kvar där. Åsså gick
man ner och slog på teven och la sig och kollade. Så ringer den där jävla väckarklockan
på högsta volym. Irriterande. Och Pappa ska ju ligga kvar och lyssna i evigheter också :D
(radio)

Jag hittade även örhängen igår när jag var hem. Tänkte leta efter "pluppar" för nu har jag ringar
och jag vill inte ha ringar till dom örhängena jag köpt till nyår.
Jag hittade ett par som var typ som snöbollar =) Dom passar ju bra på jul, men hittade även
ett par svarta, som jag jämt hade förut.
Hade mer "pluppar" än vad jag trodde också. Hade glömt bort att jag köpt tre olika storlekar
nån gång i tiden :)

Måste ju visa den fina blomman vi fick av Britta också =) Såå julig =)



Aja, nu ska jag gå och se om det finns något att stoppa i magen!

Hörrni, imorrn är det Julafton! =)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0